Jonas Johansson

• Ingrid Bower Utne
  • Jorn Vatn

Summary, in English

In this chapter, the modelling framework presented in Chap. 5 will be used to perform vulnerability analyses from three perspectives: global vulnerability, critical components, and geographical vulnerability. Two case studies of two real-world interdependent infrastructure systems are performed; one focusing on an electric distribution system coupled with a water distribution system, and one focusing on a railway system which is composed of seven interdependent systems.

• Lund University Centre for Risk Assessment and Management (LUCRAM)
  • Industriell elektroteknik och automation
  • Avdelningen för Brandteknik
  • Avdelningen för Riskhantering och Samhällssäkerhet